استارت آپ
استارت آپ

استارت آپ

Startapp

کسب درآمد 300000 تومان در 30 دقیقه

آپلود عکس

کسب درآمد اینترنتی در منزل با روشی نوین و مدرن امروزی کسب و کار خود را به خانه منتقل کنید با این آموزش شما با نحوه کار اشنا خواهید شد و درآمد میلیونی را تجربه خواهید کرد
دسته بندی سایر رشته ها
بازدید ها 621
فرمت فایل pdf
حجم فایل 747 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
کسب درآمد 300000 تومان در 30 دقیقه

فروشنده فایل

کد کاربری 7297
کاربر



سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که خوب بد نیست ولی باید قید زندگی خودش را بزنه چون 12 ساعت کار میکنه و 8 ساعت میخوابد و 4 ساعت با خانواده اگه برای خرید بیرون نره این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان 40000 تومان بدست بیاورم مثلا یک ساعت من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم ما باید تفریح داشته باشیم اگر یک روز 24 ساعته ما باید 8 ساعت بخوابیم 8 ساعت با خانواده تفریح کنیم و 4 ساعت با دوستانمون بیرون باشیم و 4 ساعت کار کنیم این رویای من بود رویایی که وقتی سرکار بودم بهش فکر میکردم چون همش سرکار بودم 12 ساعت کار بعد 10 ساعت خواب بعد 2 ساعت ناهار بعد دوباره کار و کار خسته کننده بود برام بعد یه تصمیم گرفتم که بگردم روشی پیدا کنم که بتونم پول در بیارم بدون اینکه بخوام برای کسی کار کنم . خوب مغازه که نمیتونستم اجاره کنم چون پول نداشتم شاید باورتان نشود من برای اینکه یک روش خوب پیدا کنم از خوابم زدم 12 ساعت کار 4 ساعت خواب و باقی پشت کامپیوتر دنبال انواع و اقسام روش های کسب درآمد از اینترنت تمام روش های موجود در بازار را خریدم ولی هیچ کدام برای من منبع درآمد نشد که نشد ولی بعد از چند ماه نا امیدی به ارزوم رسیدم و روش پول دار شدن از طریق اینترنت را پیدا کردم اونم نه در سایت های ایرانی بلکه در سایت های کشور های اروپایی من راهی را پیدا کردم که من را به زندگی امیدوار کرد . و به جای اینکه در شرکت کاله 12 ساعت کار کنم تا روزی 40000 بهم بدهند در خانه سه ساعت کار میکنم و روزی 1800000 درآمد دارم اصلا دنیا را یه جور دیگه می بینم وقتی یک نفر را در خیابان میبینم داره جوراب میفروشه تو سرما پیش خودم میگم چرا من ؟ چرا من باید فقط این روش را بلد باشم ؟ شاید خدا دوستم داره نمیدونم . میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه دوست داشتم فقط من تنهایی پودار باشم چون این روش من بود که برای پیدا کردنش وقت گذاشتم ولی الان میگم نه باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم پس بگذارید شما را راهنمایی کنم , ببینید دوستان در اینترنت تنها از چند راه میشود کسب درآمد کرد 1 - یا یک فایل آموزشی یا یک نرم افزار کم یاب را بفروشید که خوب زمان بر هستش یعنی باید ماه ها صبر کنید تا یک نفر به فایل شما احتیاج پیدا کند و فایل شما را بخرد 2 - سایت های کلیکی که خوب این سایت هایی که پول زیاد میدهند کلاهبردار هستند و انهایی که قانونی هستند یا پول کمی میدهند مثلا 1000 تومان در روز یا اصلا نمیشود به حساب خودمان در ایران انتقال دهیم 3 - یا تبلیغات و بازاریابی که خوب یا باید یک سایت معتبر داشته باشید و یا تایم زیاد دوستان یه روش دیگر در این دنیای پهناور اینترنت وجود دارد که اکثر ما از آن خبر نداریم ولی اکثرمردم اروپا و امریکا از آن اطلاع دارند و از آن روش ها هم استفاده میکنند که خوب من هم دارم از این روش استفاده میکنم این روش بسیار ساده است و همه افراد میتوانند ازش استفاده کنند تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشند آن وقت میشود در نیم ساعت تا 300000 تومان پول بدست آورد شما نه فایلی را میفروشید و نه بازاریابی میکنید فقط و فقط طبق آموزش من پیش میروید و میبینید خیلی ساده است انقدر ساده که فکرش را هم نمیکنید ببینید دوستان شما برای پولدار شدن کافیه که پای خودتون را جای پای من بگذارید من اول قصد داشتم این آموزش را مجانی در اختیار مردم قرار دهم ولی وقتی افرادی فایل های بی ارزش را برای فروش گذاشتند و من هم قبل از این روش آنها را خریدم و به نتیجه نرسیدم من هم بر آن شدم تا برای اموزشم ارزش قائل بشم با این تفاوت که آموزش من از همه ِ آموزش ها متفاوت تره و کسب درآمد در آن وجود دارد عزیزان همین الان دو تا در جلوی پای شما قرار داره یکی از درها روش نوشته ورود و دیگری نوشته خروج تصمیم با خودتونه که اینده را چگونه میخواهید اگر آینده خود را دوست دارید و دوست دارید هم زندگی کنید هم پول داشته باشید از درب ورود وارد شوید و میبینید که همه چیز حقیقت داره و میشود خیلی ساده به 300000 تومان در نیم ساعت دست پیدا کرد طبق آموزش من یا تردید میکنید و از درب خروج خارج خواهید شد و تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده به هر حال تصمیم با شماست من تلاشم را برای شما کردم بلاخره همه که نباید پولدار باشند کسی به خواستش میرسه که بهاش را بده دوستان شما همین امروز میتوانید شروع کنید و اولین درآمد خودتان را کسب کنید . دوستتان دارم دنیای خودتان را از امروز بسازید . , ( قیمت این پکیج از 5000 تومان شروع شد و هر ماه افزایش خواهد داشت و به زودی به قیمت 30000 تومان خواهد رسید فرصت را از دست ندهید ) ,, موفق باشید



*** در انتهای این صفحه لطفا نظرات خود را با در مورد این محصول با ما و دیگران به اشتراک بگذارید ***




*** توجه ***



از تاریخ 1396/08/01 قیمت این محصول به 15000 تومان افزایش خواهد یافت

یک توضیح مهم :

نمی خواهم مثل بقیه آموزش هایی که در اینترنت پخش شده از جملات تبلیغاتی استفاده کنم و یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خود را برای شما قرار دهم ( که می تواند فوتوشاپی باشد ) می خواهم یک آموزش واقعی در اختیار شما بگذارم و اگر راضی نبودید با کمال رضایت مبلغ را برگشت می دهم چون از آموزش خودم مطمئن هستم

ما در اینجا ویدیویی را از عمل کرد خودمو در دوره 15 روزه قرار دادیم که با استفاده از همین روش کسب درآمد 300 هزار در سی دقیقه است .





سوالات متداول :

مهدی :

آیا اگه شما در روز انقدر درآمد دارید چرا فایل میفروشید ؟ این شک من را بر طرف کنید ممنون

سلام وقتی گفته میشه کسب درآمد از اینترنت یعنی شما باید از تمام منابع خود استفاده کنید میخوام یه مثال کوچک بزنم

کریس رونالدو یک فوتبالیسته که در سال درآمد میلیاردی دارد از فوتبال ولی با این همه درآمد چرا در تبلیغات هم ایفای نقش میکنه و کسب درآمد

میکند ؟ ما درآمد خوبی داریم خدا را شکر ولی از فروش فایل هم کسب درآمد میکنیم شما تجربه ما را دارید میخرید یک معلم مجانی درس

نمیده شما باید به معلم خود پول بدید تا تجربه خودش را در اختیار شما بگذارد .



حسین :

آیا میتوانم با این محصول از همین امروز درآمد داشته باشم ؟

بله



ناشناس :

آیا دیگران از خرید این محصول رضایت داشته اند ؟



ما در سایت نظر سنجی گذاشتیم و همه میتوانند نظر بدن و با دیگرا به اشتراک بگذارند

سامان.؛

سلام من شک دارم آخه اگر بشه 300 هزار در روز بدست آورد دیگه هیچکس سرکار نمیره دیگه نیازی نبود کار کنیم من میترسم همش تبلیغات الکی باشه مثل بقیه آموزش های دیگه که سایت های دیگه میفروشند آیا واقعا تضمین میدید که این آموزش متفاوته لطفا سریع به این ایمیلم پاسخ بدید با تشکر

دوست عزیز شک شما طبیعی هست بلاخره آدم باید محتاط هم باشه من به شما قول میدهم که متفاوته و تا الان در هیچ سایتی این آموزش ما را پیدا نمیکنید. ما تضمین میدهیم اگر آموزش ما تکراری بود مبلغ را برگشت بدیم. در مورد اینکه کسی دیگه سرکار نمیره هم درسته ولی شما نگران نباشید چون آنقدر آدم شکاک وجود داره که ما کمبود نیروی کار نخواهیم داشت شاید در روز 500 نفر از این محصول دیدن کنند ولی تنها شاید 4 نفر این محصول را خریداری کنند پس میبینید که ما 496 نفر هنوز داریم که به خاطر باورشون و شکشون از این محصول استفاده نمیکنند ولی آون 4 نفر همان افرادی هستند که ریسک پذیر هستند و خودروی آخرین سیستم سوار میشن و از کنار آون 496 نفر عبور میکنند و جالبه که آون 496 نفر دوست دارند جای آون 4 نفر باشند حالا تصمیم با خود شماست که جزء 4 نفر باشید یا 496 نفر





توجه 1 : این آموزش برای تمام سنین، مرد و زن، پیر و جوان، با هر سطح سواد، بیکار و شاغل و ... همه و همه تهیه شده و همه قادر به انجام آن هستند.

توجه 2 : در صورتی که احساس کردید این آموزش هم مثل بقیه آموزش های کسب درآمد فقط دروغ و تبلیغات است یا از آن راضی نبودید لطفا شماره شبای حساب خود و یا شماره کارت بانک ملی خود را از قسمت تماس با ما ارسال نمایید تا مبلغ برگشت داده شود.

*** مژده ***

با خرید این پکیج شما 10 تا از محصولات پر فروش را به رایگان دریافت خواهید کرد فقط تا

آخر همین ماه فرصت دارید از هدایای ما استفاده کنید



اسمت را زیبا کن مخصوص تلگرام *****

ادد ممبر بی نهایت تلگرام *****

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی *****

کسب درامد از اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان *****

کسب درآمد میلیونی در منزل *****

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت *****

آموزش دریافت شارژ رایگان *****

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت *****

ربات پیشرفته اینستاگرام *****



و ...







یکی بخر 10 تا ببر

در این هدایا شما تمام فایل های کسب درآمد را خواهید داشت دوستان دیگه نیاز نیست برای این فایل های کلی

پول پرداخت کنید

دوستان عزیز این مطلب را هم به شما بگویم که وقتی این فایل آموزشی را خریدید و نتوانستید ازش

کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید که پولتان را دور خواهید ریخت .

من در این پکیج تمام راههای کسب درآمد از اینترنت را به شما آموزش دادم

و مهم ترین آموزش من ویدیوی آموزشی هستش که 15 دقیقه زمان میبره تماشا کردنش و اینکه

چطوری در روز میتوانید تا حتی 600 هزار تومان کسب درآمد کنید این شوخی نیست و من با کسی شوخی ندارم

هدف همه ما کسب درآمد از اینترنت هست و من این کار را برای شما آسان کردم

چون خود من از این روش کسب درآمد میکنم پس به شما این اطمینان را میدهم که موفق خواهید شد

دوباره تاکید میکنم ته قراره فایلی بفروشید نه بازاریابی کنید نه قراره زیر مجموعه بگیرید فقط کافیه 30 دقیقه

وقت بگذارید و کسب درآمد کنید وقتی ویدیو را دیدید متوجه خواهید شد که چرا باید 30 دقیقه وقت بگذارید

همه کاری که شما میکنید 30 دقیقه بودن در اینترنت و بعد از آن برداشت سودتان از اینترنت

پولی را هم که بدست میآورید میتوانید مستقیم به حساب بانکیتون انتقال بدهید

و این هدایا جمعا قیمتشان به 81,000 تومان می رسد که شما فقط با 13,000 تومان همه این ها را خواهید داشت

و دیگر پول کذاف برای خرید این فایل های کسب درآمد پرداخت نکنید



*** تا آخر همین ماه میتوانید از این فرصت طلایی استفاده کنید ...***

*** قیمت این هدایا جمعا 81,000 تومان میباشد ولی شما با 13,000 تومان تمام این محصولات را خواهید داشت ***



*** توجه ***



از تاریخ 1396/08/01 قیمت این محصول به 15000 تومان افزایش خواهد یافت



شرکت در نظر سنجی سایت :



آیا با خرید پکیج کسب درآمد 300000 در 30 دقیقه میشود تا یک میلیون در روز درآمد داشت ؟



برای رای دادن در منوی سمت راست همین سایت رای بدید البته فقط کسانی که این پکیج را خریداری کرده اند

هر شخص فقط یک رای میتواند بدهد و بیشتر از یک رای را سیستم قبول نمیکند پس در انتخاب گزینه درست دقت کنید





دوستان گرامی درموقع خرید حتما از صحیح بودن ایمیل خود اطمینان حاصل کنید تا بعد از خرید لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال شود

بعد از پرداخت به صفحه دانلود فرستاده خواهید شد و میتوانید مستقیم دانلود کنید و یا به ایمیل خود مراجعه کنید جهت دانلود

دوستانی که به هر دلیل لینک های دانلود برای آنها ارسال نشد کافی است تا به ادرس ایمیل زیر یک ایمیل ارسال کنند با ذکر نام خریدار

**** persiankala.4kia@gmail.com ****

و تا پاسخ همکاران ما و حل مشکل خود شکیبا باشید

با تشکر پرشین کالا



دوستان هر جمعه ساعت 21:00 شب بین کاربران کانال سایت پرشین کالا قرعه کشی برگذار میشود برای اطلاع از اسامی برندگان به کانال پرشین کالا وارد بشید اگر تا شنبه ساعت 12 ظهر برنده جهت دریافت جایزه تماس نگیرد جایزه کاربر باطل خواهد شد با تشکر پرشین کالا

آموزش کسب درآمد واقعی از اینترنت

این کتاب که نوشته ی خود بنده میباشد حاوی آموزش های لازم برای کسب درآمد واقعی و شرعی از اینترنت می باشد که صد در صد واقعی و قابل اجرا می باشد
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها 1496
فرمت فایل rar
حجم فایل 768 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
آموزش کسب درآمد واقعی از اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 702
کاربر

این کتاب به معرفی سیستم های فریلنسر می پردازد و بعد از آن به سراغ آموزش و راهنمایی برای کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش میرود تا خواننده را با واقعیات این نوع کسب درآمد از اینترنت آشنا کند همچنین در این کتاب با سیستم های همکاری در فروش فایل آشنا خواهید شد که می توانید از این راه به درآمد برسید . نویسنده در این کتاب پرده از واقعیات کسب درآمد اینترنتی برداشته و با روشن کردن مسیر خواننده آن ها را در کسب درآمد اینترنتی همراهی می کند. در این کتاب توضیح داده شده است که چگونه کالای شخصی خود را بفروش برسانید

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است به دنبال راه اندازی یک کار و کسب شخصی برای خود هستند در مرحله ی اول این کتاب را به کسانی توصیه می کنم که به دنبال شغل دومی از طریق اینترنت هستند و بعد از آن به خانم های خانه دار که وفت زیادی در خانه دارند یا کارمندانی که در اداره می توانند از اینترنت استفاده کنند همه ی آنها می توانند با مطالعه ی این کتاب و عمل کردن به توصیه های آن از درآمد بیشتری در زندگی خود بهره مند شوند

ارزش این کتاب بسیار بیشتر از این قیمتی است که در این سایت قرار داده ام و دلیل آن این بوده است که همه قشری از جامعه بتوانند آن را خریداری کنند

مشابه کتاب بنده در سایت های دیگر به قیمت های بسیار بالاتری فروخته می شود.

این یک کتاب و اقعی و یک درآمد واقعی می باشد.

آموزش کسب درآمد از اینترنت مهندس هادی

کسب در آمد از اینترنت مهندس هادی
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 1947
فرمت فایل rar
حجم فایل 18294 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 352
آموزش کسب درآمد از اینترنت مهندس هادی

فروشنده فایل

کد کاربری 752
کاربر

امام علی (ع) می فرماید :

« بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست . »

دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.

مهندس هادی به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای 100 هزار تومان در روز خواهید رسید.

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی راخوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

من کاملا شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم 5 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار دلارصرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 5 سال است که مشغول این کار هستم و علاوه بر آموزش روشهای کسب درآمد به علاقمندان، همچنان از این روشها درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم.

و اما خبر خوب برای شما دوست عزیز؟

شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز به آسانی طی می کنید

حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 5 سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.

کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است. حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.

دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی با استفاده از این پکیج می توانید ازهمین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.

آرزو کن ، بطلب ، ایمان داشته باش ، دریافت کن.

با آموزش های این بسته که از طریق 40 سایت ایرانی که بنده حدود 5 سال است با آن ها کار می کنم و درآمد ثابتی دارم شما هم به درآمد بالای 3 میلیون تومان در ماه دست پیدا می کنید.

تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت های دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید؟
حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!همچنین تنها وب سایتی که در سراسر کشور به صورت قانونی در زمینه کسب درآمد اینترنتی فعالیت دارد وب سایت رسمی مهندس هادی می باشد.

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید.

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

غفار هادی دارنده ی چیزهای ملموس نیست. نه زمین دارد، نه طلا، نه نفت، نه کارخانه، نه فعالیت صنعتی دیگر و نه ارتش و نه سپاهی. این نخستین بار درایران است که موفق ترین و جوان ترین ایرانی تنها در حیطه کارش دانش دارد

مهندس هادی تمام تکنیک هایی را که سبب شد تا خودش در سن 20 سالگی به موفقیت 100% اقتصادی برسد را هم اکنون با قیمتی ناچیز در اختیار شما قرار داده است.

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید.

انتخاب با خود شماست دوست عزیز

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است که افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عکس ، اشخاص شکست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می کنند .

ھر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا رھا نکنید

اگرچه کسی نمی تواند به عقب برگشته و شروعی عالی داشته باشد اما از الان می تواند شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد.

قیمت خرید دانلودی پکیج: 12000 تومان

محتوای پکیج آموزشی مهندس هادی در تاریخ 13 مرداد 1394 به روز شد

در بروز رسانی جدید منحصر به فرد ترین نرم افزار کسب درآمد حال حاضر ایران ارائه گردیده است. حجم پکیج نیز از 18 مگابایت به 39 مگابایت افزایش یافته است

سوال اول : مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

جواب : درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا 100 الی 150 هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه ,درآمد شما به بیش از ماهیانه 5 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه 3 الی 4 ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید

_______________________________________________________

سوال دوم: آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد .زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

______________________________________________________

سوال چهارم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیازدارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

_____________________________________________________

سوال پنجم : من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکرو استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

______________________________________________________

سوال ششم : من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیازبه جذب زیر مجموعه داشته باشید.

______________________________________________________

سوال هفتم : درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

_____________________________________________________________________

سوال هشتم :(مهمترین سوال)آیا واقعا به این پکیج می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آیا واقعا درآمدی در کار هست؟
جواب:به دلیل پرسشهای مکرری که در این مورد هر روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم. خوشبختانه این پکیج به گونه ای است که درآمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . در واقع این پکیج که شما قصد خرید آنرا دارید یک شغل است . شغل یعنی کاری که امروزشروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد . بنابراین مطمئن باشید که از این پکیج ، درآمدهای بسیاری خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیرقابل باور خواهد بود . شما با استفاده از این پکیج قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید . میزان این درآمد نامحدود است . یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابراین پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خودرا به دست آوردید ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت.

آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت

آسانترین را کسب درآمد از اینترنت در خانه
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها 1046
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1574 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 966
کاربر

آسان ترین راه کسب درآمد از اینترنت در خانه

بدون نیاز به 1 ریال سرمایه ...

قرار نیست شما بعد از دیدن آموزشهای این بسته ، سرمایه گذاری کنید یا بخواهید کارهای دیگه ای انجام بدید ، در حقیقت شما با استفاده از این بسته آموزشی ، کارتان را از همین امروز شروع میکنید

گارانتی بازگشت 100% وجه در صورت نارضایتی ( کسب کار حلال )

روش جدید و مدرن

با 80% سود خالص

در این کتاب آموزشی به شما آموزش کامل تصویری داده شده است

همین امروز صاحب شغل شوید.. 100% تضمینی و صد البته قانونی


مقدمه :

چند سالی می شود که در تمامی خانه ها اینترنت موجوده ( میشه گفت اکثر شهرنشین ها اینترنت دارند ) و آمار رسمی هم اعلام کردند حدود 45 میلیون کاربر اینترنتی داریم

متقابلا اطلاع دارید که در دورانی هستیم که همه در حال کسب دانش در دانشگاه ها هستند و میلیونها جوان دانشجو داریم ؛

هدف ما بیشتر همین دانشجویان و دانش آموزان هست ( حدودا 15 میلیون نفر )

برای اینکه شک تردید ها برداشته شود مثال هایی میزنم که خودتان دیدید اما بی توجه رد شدید


پتانسیل عظیم اینترنت کجا هست ؟

آیا میدانید بازی آفتابه توسط بیش از 1 میلیون جوان ایرانی دانلود شده و استفاده شده ( جهت سرگرمی )

یا اینکه نرم افزار قانون حدود 30.000 بار دانلود شده ( خرید و دانلود ) می دونید چقدر فروشنده سود کرده ؟ 8هزارتومان قیمت داشته و بیش از 240میلیون تومان سود کرده

آیا شما اطلاع داشتید ؟ این همان پتانسیل اینترنت هست که فقط من و همکاران حرفه ای من به طور دقیقتر مطلع هستند


فوری : تخفیف 95% به مناسبت فصل پاییز

+ گارانتی بازگشت 100% وجه در صورت نارضایتی ( کسب کار حلال )

توضیحات تکمیلی و کاری که شما قرار هست انجام بدید :

در توضیحات بالا پی به پتانسیل اینترنت بردید و دیدید که محدودیت ها در اینترنت برداشته شده ، و در کار PPSF یا همان همکاری در فروش فایل ، سود شما 80% از قیمت فایل خواهد بود و این یک فرصت طلایی هست

یعنی مثلا اگر شما یک فایل 8000 تومانی بفروشید 80% از قیمت فایل به حساب بانکی شما واریز می شود و از طرفی کمکی به نظام آموزشی کشور هم کردید و مورد تقدیر ما هم هستید

( چنانچه سوالی به پشتیبانان شرکت ارسال کنید (تیکت کنید) ، چند لحظه بعد پاسخ کامل دریافت می کنید و یک پیامک هم همان لحظه به صورت اتوماتیک به موبایل شما

از طریقه سامانه ارسال می شود مبنی بر "تیکت شما توسط پشتیبانان پاسخ داده شد" و دیگر لازم نمیشود مدام ایمیل چک کنید که آیا کسی پاسخ داد یا نه.. )

نکته : این خدمات هیچ هزینه ای ندارد حتی 1 ریال



ما به شما فایلهای ارزشمندی را رایگان ارسال میکنیم و شما یک فروشگاه را رایگان مدیریت می کنید و برای همیشه مال شما می شود و روزانه هر فایلی فروش کردید 80% از قیمت فایل به شما میرسد و 20% به ما و همه این حساب کتاب ها توسط سیستم تمام اتوماتیک شرکت به شما گزارش می شود و می توانید از وضعیت فروش خود کاملا واضح آگاه باشید و به همین خاطر هست که ما تلاش مکنیم شما موفق شوید تا در نهایت تیم ما هم به آن 20% برسد و این را فراموش نکنید همه چیز رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد و در ادامه نیز هیچ خدماتی پولی نیست و هیچ فایلی و هیچ فیلمی پولی نیست و همه چیز رایگان در شرایط خیلی دوستانه در کنار تیم ما کار خواهید کرد بدون دغدغه ی مالی و مشکلات اقتصادی

از فعالیت این بخش شرکت تقریبا یکسال میگذرد ( شرکت ما در موضوعات تجاری دیگری در اینترنت از خیلی وقتها فعال هست و این سیستم را هم شهریور 93 رسمی رونمایی کرد )

در ادامه چند نمونه از کسانی که توی همین دو سه ماه گذشته به درآمد میلیونی رسیدند معرفی می شود ؛

بازار هدف ما تمامی کاربران اینترنت هست بخصوص دانشجوها و دانش آموزان ( بیش از 15میلیون نفر ) و شما به کمک ما و سیستم های تمام اتوماتیک طراحی شده ی تیم ما خواهید توانست ازاین بازار هدف کسب درآمد کنید و صد البته بدون حتی 1 ریال سرمایه ی اولیه .. پس مجددا عرض میکنم شما یک فروشگاه برای فروش محصولات مجازی از ما تحویل میگیرید ( رایگان ) و در این فروشگاه می توانید فایلهای ارزشمندی را جهت فروش اضافه کنید ،

نکته : احتمالا فایلی نداشته باشید و اصلا اطلاعی در این باره هم نداشته باشید ، تیم ما به صورت کاملا رایگان بسته ای از فایلهای ارزشمند را به شما ایمیل می کند و شما پس نگران فایل هم نخواهید بود .

پس با در اختیار داشتن فایل ها ، با استفاده از این بسته آموزشی خواهید توانست یک فروشگاه را راه اندازی کنید و بدون این بسته آموزشی قطعا سردرگم میشوید و ما با این بسته ی آموزشی تصویری به صورت روان توضیح دادیم و هر مشکلی داشتید هم مطرح میکنید راهنمایی می شوید ، عنایت بفرمایید کسانی با ما کار می کنند که حتی بلد نیستند ایمیل ارسال کنند و الان به درآمد رسیدند .. پس خیالتان راحت باشد

دروس آموزشی از مبتی ترین نکات شروع شده تا سطح متوسط و حرفه ای ، و در ادامه شما به دنیای شیرینی وارد می شوید و قطعا هیچ کجا تبلیغش نمیکنید مثل دیگر کاربران ما که با وجود درآمد میلیونی جایی از ما اسم نبرده اند ، بلاخره به این فکر میکنند که ممکن هست این کسب و کار به مرور همه گیر شود و رقباشون زیاد از حد معمول بشود ( با اینکه این اتفاق بعیده چون بازارهدف بسیار عظیم و بزرگ هست و با این حال فرصت را نباید از دست بدهید

گارانتی بازگشت وجه پرداختی : قطعا شما نگران واقعیت ها هستید و شاید ریسک میخواهید بکنید اما نگران نباشید هم درآمد تضمین می شود و هم تعهد داده می شود که اگر به درآمد ثابت نرسیدید ( طی 45 روز آینده ) مبلغی که بابت این بسته آموزشی واریز کردید تمام و کمال به حساب شما عودت می شود.

چرا این گارانتی داده شد ؟ واضح هست ، معمولا دیده شده در عرض کمتر از 10 روز به اولین فروش و در ادامه به درآمد ثابت رسیدند پس خیال تیم ما راحت هست که تا 45 روز شود شما به یه موقعیتی رسیدید که نیازی به عودت وجه نخواهد شد

میزان سود چقدر هست ؟

مثال روشنی بزنم ، اگر فایلی برای فروش ندارید ما به شما یکجا ، صدها فایل ارزشمند دانشگاهی ارائه میکنیم که توسط خود ما تهیه شده تا شما بفروشید

قیمت ها معمولا بین 6000 الی 25000 هزار تومان تعیین می شوند و اگر شما روزی 1 فایل 6000 تومانی بفروشید 5400 تومان سود کردید و سود ماهانه هم مشخصه که 162.000 تومان می شود

حالا خودتان حساب کنید اگر روزی مثل دوستان دیگری که هم اکنون فعال هستند ، 5 الی 10 فایل بفروشید ... خب عادی هست به درآمد میلیونی میرسید

خوبی این کار این هست که بعضی از کاربران هستند کلا 1 فایل برای فروش دارند ، برای مثال عرض میکنم فایل آموزش فن بیان / و میروند در چت روم ها کلوب فیس بوک و .. به کاربران آنلاین پیام میدهند و تبلیغات می کنند و روزی ده بیست بار میفروشند و اینها خلاقیتهای خود کاربران هست که در آینده بعد از به عضویت در آمدن شما قطعا راهنمایی های بیشتری خواهید شد و فرصت های جدید را خواهید دید.

نیاز نیست که حتما هر روز وقت بگذارید

با این کار درآمد شغلی خود را متحول کنید

صورت کلی :

1. بسیار آسان و همه گیر (امکان کسب درآمد برای همه وجود دارد بخصوص نوجوانان و جوانان و یا حتی شاغلین میتونند شغل دوم داشته باشند )
2. کار در منزل آسان و همه گیر ( نه به مکان نیاز هست و نه به وسیله خاص .. تنها یک کامپیوتر معمولی و حتی قدیمی هیچ ایرادی نداره همین که اینترنت وصل بشه کافی هست )
3. بدون نیاز سرمایه ( حتی 1 ریال و با یک اراده کوچیک و تلاش منظم روزانه یا 2 روز یکبار 1 ساعت ..)
4. دارای پشتیبانی قوی و سریع و گارانتی ( ایمیل - پیامکی - تیکت = از پنل متن و سوال تایپ کنید و ارسال کنید بعد از پاسخ ، به صورت سیستمی اطلاع رسانی می شود )

5. واریز درآمد ( هر زمان درخواست بدید خیلی سریع و در عرض کمتر از 24 ساعت واریز میشود به حساب بانکی شما بدون محدودیت در تعداد درخواست و بدون مالیات ..)

مجوزهای شرکت :

:: دارای نماد اعتماد الکترونیک 1 ستاره ی دائم به شماره ی سند 50185 از وزارت صنعت و معدت و تجارت

:: ثبت شده درسازمان ثبت شرکت ها به شماره ی ثبت 10810 ،

:: شماره ی مسلسل پروانه کسب 1689/16 2128 در هیات نظارت بر سازمانهای صنفی کشور

:: ثبت شده در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

:: بیش از 5800 واریز وجه به حساب فعالان ( در یکی دیگر از سیستم های کسب درآمد این شرکت که هم اکنون 3.5 سال از تولدش گذشته )

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شویدپس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید
دسته بندی فناوری اطلاعات
بازدید ها 1121
فرمت فایل zip
حجم فایل 13087 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین

فروشنده فایل

کد کاربری 1461
کاربر

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین
بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.پس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید...

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین

بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.پس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید...

شما کدام یک از این سه راه را انتخاب می کنید؟

Make Money From Home

وقتی که صحبت به کسب درآمد از اینترنت می رسد، شما ۳ گزینه برای انتخاب دارید...

راه اول: کلا فکر کسب و کار اینترنتی را از فکر تان بیرون کنید.

می توانید مشغول یک کار معمولی شوید و تا آخر عمرر زیر دست رییس سخت گیر و بد اخلاق تان کار کنید. البته در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط غیر قابل پیشبینی اقتصادی در ایران و کمبود فرصت شغلی، ممکن است دیر یا زود شغل خود را هم از دست دهید. آن وقت بعد از آن با این گرانی و تورم چه کار می کنید؟!

اگر واقعا آینده کاری تان و موفقیت در کسب درآمد عالی برای تان مهم است، پس این راه چندان درخشان به نظر نمی آید، درست است؟ پس به راه حل بعدی می رسیم...


راه دوم: جستجو را ادامه دهید به امید اینکه راه کسب درآمد اینترنتی را پیدا کنید

این راه خیلی بهتری است. اما این تازه اول کار است. از کجا می خواهید رمز و رموز کسب درآمد را کشف کنید؟ چگونه شروع کنید؟ از چه راه هایی بهترین درآمد را می توانید کسب کنید؟ این ها همه سوال های مهمی هستند که شما را سرگردان می کند.

پس باز هم به تلاش خود ادامه می دهید و به ۱۰۰ ها سایت دیگر مراجعه می کنید. ماه ها روش های بی فایده را امتحان می کنید بدون این که هنوز به درآمد دلخواه خود رسیده باشید. از آنجایی که هر کدام از این سایت ها یک چیزی می گویند، شما را بیشتر سرگردان می کنند.

در آخر چشم باز می کنند می بینید که یک سال گذشته است و هنوز ۱۰۰ دلار هم درآمد کسب نکرده اید.

همه ی اینها برایتان آشنا نمی آید؟

این راهی است که اکثر کسانی که دنبال کسب درآمد در اینترنت هستند می روند. اما شما باهوش تر از این هستید، مگرنه؟ شما ارزش وقت خود را می دانید و می خواهید خیلی سریع تر موفق به کسب درآمد عالی شوید. درست نمی گویم؟

پس این پاسخ شماست...

راه سوم: رموز مطمئن درآمد اینترنتی را از یک کارشناس با تجربه کشف کنید و ده برابر سریع تر موفق شوید!

راه سوم که ساده ترین و مطمئن ترین راه است به شما کمک می کند ماه ها موفقیت خود را به جلو بیاندازید. وقتی شما راز ها و میان بر های موفقیت در این حرفه را از کسی که سال ها تجربه دارد یاد بگیرید، در وقت خود بی نهایت صرفه جویی می کنید و حتما به سرعت به درآمد عالی دست پیدا می کنید.

وقتی کسی را در کنار تان داشته باشید که با همه ی مسیر ها و میان بر ها آشناست، شما می توانید خیلی آسان تر و سریع تر به مقصد برسید. کسی که به شما کمک می کند و پاسخ تمام سوالات تان را به راحتی برایتان آشکار می کند.

به جای آزمایش و خطا یا تکیه بر شانس، چرا از روش های مطمئن و سریع تر استفاده نکنید؟ چرا به جای یک سال در یک هفته شروع به کسب درآمد دلخواه خود نکنید؟بله، شما می توانید.

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا در کنار شما هستم تا به شما دوست عزیز کمک کنم در اینترنت کسب درآمد کنید!

در این کتاب شما کشف خواهید کرد...

  • سه دلیل مهم که چرا کسب و کار اینترنتی بهترین و پرسود ترین روش برای کسب درآمد است. اینجا کشف خواهید کرد چرا وقتی که در این حرفه موفق شوید، دیگر هیچ گاه حتی تصور نمی کنید که هیچ شغل دیگری را جایگزین آن کنید.

  • چگونه در منزل و فقط با کامپیوتر خود به راحتی کسب درآمد کنید. برای همیشه با زیر دست کسی کار کردن خداحافظی کنید و کارفرما و صاحب اختیار خود باشید.

  • با چه سرعتی می توانید شروع به کسب درآمد عالی کنید؟ این به ______ و ______ شما بستگی دارد. دانستن این پاسخ به شما کمک می کند با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری دست به عمل بزنید و سریع تر موفق شوید.

  • یک راه آسان که حتی بدون تسلط به زبان انگلیسی هم از اینترنت پولدار شوید.

  • چگونه با کمترین سرمایه و فقط ۱۰ هزار تومان می توانید درآمد خود را آغاز کنید.

  • یک راه آسان و سریع برای گذاشتن از تحریم آمریکا برای ایران و دریافت درآمد خود از شرکت های خارجی. بدون دانستن این راه نمی توانید پول خود را در ایران دریافت کنید، پس حتما این روش را مطالعه کنید.

  • هفت راه آسان و رایگان برای کسب درآمد فوق العاده از اینترنت. متعجب خواهید شد این راه ها چه قدرآسان و مطمئن هستند. شما می توانید با هر سن و سرمایه ای از این راه ها به سادگی کسب درامد کنید. فقط کافی است روش مورد علاقه خود را از میان این ۷ روش انتخاب کنید و درآمد خود را به سرعت آغاز کنید.